Film kijken

Pratende handen

Banen

Werk verricht door de Nederlandse Vereniging

we bieden begeleiding en training om dove mensen te helpen hun vaardigheden en competenties op de werkplek te verbeteren

We richten ons niet alleen op onderwijsondersteuning voor dove jongeren, maar zoeken ook naar werk voor hen.

Arbeidsmarkt

Bij onze vereniging zijn we er trots op dove jongeren te helpen bij het vinden van kantoorbanen die passen bij hun capaciteiten en behoeften. We bieden ook training in beroepsvaardigheden om ervoor te zorgen dat ze goed voorbereid zijn om te slagen in hun baan.

Begeleiding

We begrijpen dat het zoeken naar een baan overweldigend en stressvol kan zijn, vooral voor mensen met speciale behoeften, en we zijn er om u de hulp te bieden die u nodig hebt om het proces succesvol te doorlopen. Bij onze vereniging zijn we er trots op dat we een uitgebreide hulpbron zijn voor de dovengemeenschap, niet alleen door tolkdiensten te bieden, maar ook door dove jongeren te helpen hun volledige potentieel te bereiken op alle gebieden van hun leven, inclusief hun carrière.

Neem contact met ons op